Follow @hybrishoran

This is the Victoria Line Train to Brixton, please mind the gap.



Vaknade okristligt tidigt trots att jag är ledig, så nu sitter jag nyduschad med min fula krulliga lugg som jag inte borde ha klippt och ett lila läppstift och dricker kaffe i sängen. Det hänger ingen strålande aura över mig idag kanske, men jag jobbar på det. Med min superhipster Underground-mugg i ena handen och den andra som pendlar mellan tummen och långfingret som viftar i luften. Lite svårt att bedöma vad jag egentligen känner idag. Kanske är det att min lägenhet ser ut som ett smärre pensionärsboende pga att jag är mitt uppe i stora planer att fixa iordning den trots att jag är ganska orklös just idag, eller för att jag är trött på att jag ständigt måste påminna mig själv om att inte vara så himla naiv hela tiden och tro gott om folk. Låter resten utav min filosofi snurra runt i huvudet ett tag till innan jag lyfter på arslet och börjar som man bör. 

Lyssnar på Mikael Wiehe och funderar på att trycka i mig ett knäckebröd. Var hos läkaren häromdagen och fick konstaterat att jag tappat 4 kg utav ingen anledning alls. "Kul för dig" Sa hon glatt och vände sig sedan om för att kolla i sina papper. "Förresten så har ditt imunförsvar varken blivit bättre eller sämre, men det är ju bättre än att det bryts ner eller hur! Hahahhha :))))))"  Måste säga att jag gick därifrån aningen förvirrad. 

Nu skall jag fortsätta med att stirra in i väggen i några minuter till, sedan är det dags  att fixa denna rövarkula. Min morot blir att jag snart kommer ha en finfin lägenhet att trivas i , och får förresten en inneboende på onsdag! Mer information kommer. 

Adjö!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du e la för söt :)

2012-09-17 @ 13:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0