Follow @hybrishoran

Samtidigt på Smörslottsgatan...


...I skrivande stund på Smörslottsgatan sitter jag i min lilla etta. Amanda (!!!) står i köket och hackar lök med drypande ögon. Jag har lovat att använda min webbkamera för att posta en bild på dåren också, jag hoppas hennes hybris stillas en aning då. She's loco, storhetsvannsinnets hunger tycks aldrig mättas. Jag lovade mig själv att självdö i min ensamhet efter jobbet idag men istället åkte jag hem till Familjen Kask, där huzzlade vi lite mat och drog hem till lugnet. Amanda sjunger med till Faith Hill som har varit ett stort frågetecken för mig hela mitt liv, men nu när jag fått en label på detta vet jag ju precis vem bruttan som sjunger är, och det är så dramatiskt att det nästan borde vara förbjudet.

Fick förresten höra utav en vän för någon månad sedan att min blogg på senare dar blivit full utav aningen pretentiöst skitsnack. Kunde faktiskt inte hålla med mer just då. Och så kan vi inte ha det heller. Det är lite utav en försvarsmekanism. Ju mer pretentiöst desto mer vattentätt , tråkigare - men säkrare. Man skall inte blotta för mycket hjärta och själ, man skall visa att man finns men inte att man känner. Och det där är ren djävla bullshit om ni frågar mig. Det är känt att jag gärna gör så när jag inte kan ha alla bollar i luften ,när jag inte kan filtrera ut rätt eller fel, fint eller fult. Det är faktiskt ganska svårt att leva, som 90% av er som läsare säkert förstått. Och om man skall leva får man ta att det är jävligt kasst ibland också. Enkel matematik kan man tycka, men tänk efter en gång till. Jag förstår faktiskt inte alltid det, oftast förstår jag knappt någonting för att jag inte tillåter mig själv till det. 

Nu skall jag låta min privata kock (och himlans fina kompiz också för den delen) servera en finmiddag vid mitt köksbord såhär vid midnatt. 


Här har ni tre bilder på två nattglada flickor. 
Godnatt och adjö / Mvh lite slow men faktiskt en bra tjej. Oftast. 



Kommentarer
Postat av: Britschgi

Hahahaha det ser ut som ni svenneskrattar i gifen <3 Vad söta ni är!!!

2012-09-16 @ 16:01:21
Postat av: Mathilda

Hahah det gör vi också!! Hahah åå Brittan vad söt du är !

2012-09-17 @ 01:51:34
URL: http://grapewinefuckers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0