Follow @hybrishoran

Ödets onda ironi.


Lagom tills jag fått tillbaka min dator från stenåldern, fått den att funka någorlunda så kraschar den och är helt ur bruk. Vilket gör det ännu en gång lite problematiskt att uppdatera här emellanåt. Då min telefon försvann i Lördags natt på Pustervik så har jag nu återfunnit den men i väntan på ett Simkort som aldrig tycks uppenbara sig i min brevlåda är jag väldigt, väldigt okontaktbar för tillfället. Men lite snabb summering utav vad som senast hänt i Mathildas liv tillfälligt bannlyst från civilisationen. 

Jag har numera inte bara en inneboende, utan även en liten Nova som sover här tills hon funnit ett eget krypin. Hittills har det funkat väldigt bra må jag säga, kommer hem från jobbet och möts utav en doft av mat är något som sällan händer utanför ett cirkustält numera. Så vi bestämde oss för att röja lägenheten, fixa ett ställe för henne att parkera sina kläder, diverse grejer och möblera om en aning. Det ser numera ut som en liten hemmastudio för någon porrig musikvideo i min lilla etta just nu. Tack och lov kommer min lägenhet snart vara i ordning igen, när mina sista möbler kommer tillrätta och jag får ut det jag inte skall ha. Förutom det så låter jag dagarna passera förbi mig en aning, hänger inte riktigt med när huvuden är segt som kola och ryggen gör ont. Tack och lov sover jag mycket bättre i min prinsesssäng, och jag låter resten sköta sig själv. 

Vill också tipsa er om de två serier jag följer slaviskt just nu; Tusenbröder och The Mighty Boosh (Lilla fröken Amanda Kask tipsade om Mighty Boosh och nu är jag ganska såld.) Nu skall jag, Nova och Lilla Kajsa färga hår och äta godis. En helt vanlig Torsdag.


Känner att en romantisk bild på mig och Kajzor sitter på plats just här. 

På återseende / Mathilda

Kommentarer
Postat av: tanketrassel & stjärnfall.

du har inte en soffa eller sådär du vill bli av med? c:

2012-09-27 @ 13:24:25
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0