Follow @hybrishoran

Universum är ett monster.



Sitter uppkrupen vid skrivbordet och tänker "Vad har jag gjort för att förtjäna det här?" när jag tänker på att jag vaknade klockan 8 idag. Det är nog dags att börja skaffa rutiner innan jag blir alldeles för bortskämd. Lite bilder från de senaste dagarna. Någonting som började med två stycken snorfyllor innan helgen ens börjat resulterade i att helgen bestod utav promenader och kaffe, gula röda höstlöv och hjärtat i handen istället för att gömma det bakom ryggen. Jag och ett par vänner satte oss på Cigarren för en kaffe i fredags men tillslut var det bara jag och Amanda kvar, det fick bli ett slags tecken att röra sig bortåt. Igår började jag möblera i lägenheten och en liten del utav den ser ut sådär just nu. Ska dra fram min orientaliska matta och pyssla ihop mer idag innan jag far till Åstol. Christine är mitt uppe i sitt äventyr och har kommit tillrätta precis där hon känner sig som hemma, jag är så avundsjuk och glad på samma gång. Jag skall stilla mina mommy-issues om några timmar och krama Ronja, och barnen & Jessica framför allt.

Mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0