Follow @hybrishoran

I Wanna buy you a home, i'll pay your friends if youre feeling alone.


Befinner mig i skrivande stund i Alingsås. Efter ex antal försök att följa slingan på Lights in Alingsås medföljande lång promenad med hunden så gav vi upp. Inte alls så magiskt som det brukar vara. Kanske beror det på att halva ljusshowen var nedsläckt men det är bara en vild, spontan och galen chansning. Jag och Olivia ligger nu nerbäddade i en alldeles för liten säng och väckarklockan som skall påminna Olivia om skolplikt medmera kommer drabba mig sådan ångest att det finns inte. Trodde man sov sig igenom dagarna när man har fritid. Tänkte bara blotta min existens en grå tisdag som denna, händer mycket i mitt liv just nu. Skall försöka summera detta när jag kommer hem imorgon.

Mvh den ofärdige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0