Follow @hybrishoran

Få mig av den här jävla gatan


Skall snart påbörja min novell som handlar om "Rebecca genom tiden" , har tydligen utlovat ett helt album med bilder på henne också men det får bli ett kommande projekt. Tills dess får ni en bild på stackaren. Hon är fin trots omständigeterna. Och hon kommer hem imorgon, och jag är himla glad för det. Förutom det pärlar jag så det sprutar ur öronen på mig, blev lite snurrigt där ett tag vilket resulterade i ett armband med två fuck och ingen cancer . Har ni förresten en timme eller två över i veckan kan man gå till Ung Cancers kontor och pärla med dom! Alla får vara en vardagshjälte.

Mvh sentimental grubblare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0