Follow @hybrishoran

En nattbloggares återkomst

 

Så nu kan jag konstatera att mina sömnrubbningar startat igen, aningen bitter är jag nog allt, över konstaterande nummer två som är att - hade jag haft någon att sova bredvid om nätterna hade jag somnat bra mycket tidigare. Hur som haver , vad gör det om hundra år! Jag, blott en tös på 20 jordsnurr skall väl inte lägga allt för mycket vikt på mina missnöjda sömnmönster, hade väl blivit mer förvånad över ifall jag somnade innan barnprogrammens tur i tv-tablån. Idag har jag minsann hunnit med en flera timmars catch-up med Rebecca vars närvaro har återställt vardagskaoset någorlunda, har varit så pass sentimental att läkare skulle böna och be för att få lägga en diagnos på det och kramats som om armageddon var nära. Jag har hunnit med ett Skypesamtal från Kina (grät en skvätt som man kan se ovan) och ett Vibersamtal från Amerikat. På dagens runda på stan med Rebecca och Britschgi (Ja men de var ju tvungen att rasta käringen) fick jag införskaffat mig en ny blus för ynka 60 riksdaler och är himla nöjd med den också. Jag har fjärilar i magen och är rätt nöjd med livet, jag ser fram emot helgen och inser att jag verkligen har så mycket att se fram emot. Och jag har en livslust som heter duga.

Så ingen gråt över spilld mjölk , för sådant dricker jag ju ändå inte. Life is a bitch , slap her. När livet är bra så ta vara på det.

Mvh gandhi osv.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0