Follow @hybrishoran

"Bakom min panna, har frågorna tystnat. Det är alltid nån som gråter, fel person som lyssnar."

 
 
Jag är väl egentligen inget stort fan utav Plura och gänget i Eldkvarn (Men med tanke på att jag dunkar Niggas in Paris just nu så får jag väl erkänna att jag har ett brett sortiment på musikavdelningen i Hjärn och hjärt-kontoret.) men den här låten är väldigt fin (Om ni klickar på bilden kommer således en spotifylänk till "Du älskar inte mig" guida er fram. Sen skadar det ju inte att han är en riktigt söt liten gubbe också.

Jobbar uppenbarligen nästa vecka också, så bloggandet kommer inte dö ut på ett tag känner jag rent spontant. Sitter man still 7h om dagen blir det bloggande så det räcker och blir över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0