Follow @hybrishoran

Hearts and bones.


döden röker i min säng


Delar med mig utav min senaste lista och en gammal bild på mig i en annan säng, men listan innehåller lite gammalt . Lite nytt. Kommer säkert mycket mer. Bra att gråta till. Bra att bara ha på i bakgrunden när man äter frukost och har alldeles för ont i magen för att gå till praktiken. Bra till det mesta. 

Skall inhandla två flaskor vin och lite lösgodis idag. Blev ju inget godis igår för att jag satt fast på en motorväg hela kvällen och tog mig hem med halva kroppen i behåll, och jag har ju utlovat Markus en filmkväll med godis och film, det ser jag fram emot.  Nu ? Dricker knegarkaffe och har tofflor på fötterna, försöker låta bli att röka inomhus och skall ut och ta en rejäl springtur nu, får se om jag kommer hem med svanskotan i behåll, min kordination har en tendens att balla ur riktigt ordentligt när det är is på vägarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0