Follow @hybrishoran

Fly on, little wing.


Här sitter jag, med en påse besudlade popcorn och kalla tår. Insåg att det var några dagar sedan jag ens tänkte på att jag ägde en sådan här sak, sådan där blogg. Eftersom jag under dessa dagar har hunnit bli arbetslös igen, fikat ganska mycket trots min ekonomiska torka, druckit mycket och stuckit hål i snoken och bär numera en septum. Har varit på ett kalas där alla demonseeds lyckades samlas på en och samma plats, ett barnkalas. Jag och Jennifer kände oss lika utsatta som blommor på ett krigsfält. Det var egentligen meningen att jag skulle få finbesök över natten av denna lilla dam men det blir på fredag istället, hoppas hampus också kan följa med! Då skall faster Mathilda göra det riktigt mysigt här hemma och inhandla allting som kan tänkas behövas på en fredagkväll. These kids are going to be SPOILED ! Underbart. 

Så efter en kaotisk färd mot Skene, en kaotisk vistelse och en ännu mer kaotisk hemfärd så parkerade jag mig i sängen, under täcket, ringde markus som var på extra busigt humör vilket muntrade upp mig. Han är verkligen världens bästa bittermedicin, bästa pojken i världen. Kommer inte bli långrandig, det finns det varken ork eller tid för. Hör självmordsviolen gnissla bredvid örat när jag tänker på morgondagen, mycket att stå i , mycket att ta itu med . Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0