Follow @hybrishoran

I left my money and I thought of you only, all that copper glowing fine.

(Fleet Foxes)

Efter ett par timmar i den insjunkna, mysiga, hemtrevliga soffan. Efter att ha rövat bort folk på skype när jag springer runt med laptopen i huset och datorn skriker "neei, hjeelp redda meii" , efter etthundrafemtioelva sms från prinsen ifrån skåne, efter ett mail till slottet som uppenbarligen skall bli mitt framtida jobb (vi kommer få bära svartvita piga-kläder dessutom, hur jävla episkt är inte det?) och efter en himla massa struntprat, och cigaretter. Då. Då fick jag gjort dessa två låtarna. De är inte perfekta, mina fingrar är stela efter tre dödstysta år utan att ha rört ett piano i princip, rösten sviker även så klart, förkylningen sitter lurigt kvar. Men ändå. Ta det bara, jag ska sova ut imorgon. Därför ger jag er denna, plus en bonus nedanför. Jag och Jessika alldeles för sent på kvällen. Kommer ångra detta imorgon. Carpe Diem på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0