Follow @hybrishoran

Oh you've never turned around to see the frowns on the Jugglers and the clowns when they all did tricks for you.


Jobbar på en ny blogg, invigningen sker när jag tvingat mina bloggdesign-slavar Jessika & Markus att göra den förtjänt att blogga på. Sadisten inom mig pyr av längtan, nu ska här utövas makt som inte finns! Det är nog den bästa makten. Fniss.

CV, personligt brev, Platsbanken.se, Hotmail, Stadsbiblioteket, Boplats.se, Smörslottsgatan, 38 kvm, Cykel, Kaffe och en jävla massa fram och tillbaka på diverse expressbussar är det som rör sig i huvudet konstant. Söker jobb efter jobb, spelar in musik som inte hamnar uppe på soundcloud i brist på min lilla dator som befinner sig hos kossorna, jag kaffedoserar och känner en stress längs hela ryggraden som gör mig lugn och orolig på samma gång. Det händer en hel del just och just nu  väntar vi bara på att få skriva kontrakt på lägenheten, innan dess måste vi ha varsitt jobb. Åtminstone Jessika, det är väl det som är mest bråttom. Nu blundar jag och så kör jag i full fart och väntar på smällen.

Den här sorgliga Lördag (med tanke på snurret) får mig att tänka på den här bilden och den är tagen för ca 1 år sedan, varför just idag vet jag inte, med tanke på att allt flöt på så bra för ett år sedan. Tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0