Follow @hybrishoran

Oh, the dashboard melted, but we still had the radio.


Jag drack i princip ingenting igår men jag minns ingenting, nästan. Idag är mitt huvud en blyklump och jag har snurrat runt i lägenheten sedan jag vaknade. Förstår inte vad som hände. Hur som helst så händer det många roliga saker idag. För det första fyller min vackra brorsdotter Jennifer 10 år, hon växer så det knakar och det gör mig så glad! Jag är så fantastiskt stolt över att vara faster till 4 stycken underbara barn. Fick nästan en tår i ögat. Så det här inlägget går ut till Jennifer, min lillgamla brorsdotter som oftast är smartare än mig på de flesta plan. Grattis hjärtat. 

Vad som mer är roligt är att vi ska kika in lägenheten idag klockan halv sju, och nu om en timme ska jag cykla till brunnsparken för att hänga med Erica och vara med när hon slösar pengar! Väntar även på ett samtal ifrån Robert, om han fortfarande har tid att vara med mig en stund idag, det var så längesen att jag nästan glömt bort hur det känns att ha en killkompis som bryr sig om en. Vad som sker i kväll beror helt på hur det går för Fredrika och spåkärringen
för 20:-/minuten och hur mitt huvud mår efter en cykeltur i stan.


Ett salut för Jennifer , min favorittjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0