Follow @hybrishoran

Your voice is like a meadow larks. But your heart is like an ocean; Mysterious and dark.


Jag gömmer mig  bakom brutala överexponeringar och varma filter, så ni slipper få en chock och dö. Herrejävlar vad rasande jag var när denna bilden blivit knäppt. Vaknade upp yrvaken och en bakfullhet bortom denna värld och Jessika bara tog fram kameran, ville döda henne till den milda grad att jag knåpade ihop ett bra och diskret mord i mitt eget huvud, och slaktade henne med blicken. 

Det jag ville säga var att jag är en jävel på att vara en ynklig bebis, och jag måste tyvärr meddela att jag kapitulerar denna dagen, börjar på ett nytt kapitel i min bok och äter räkor som min lillasyster fått med sig hem från praktiken, och då handlar det inte om ett par smårekeRrr som man kan eta, utan 7 jävla fucking helvetes kilo - FROSSA! Kanske inte, men ändå. Kapitulera, var det, ja, hej.

Kommentarer
Postat av: i don't care if it hurts.

vad önskar du dig i födelsedagspresent, mathigull?

2011-05-16 @ 22:48:14
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0