Follow @hybrishoran

You put a gun in my hand and you hide from my eyes (Bob Dylan)


När Nikon är med mig i Göteborg, så blir det en hel del bilder. Men just nu settlar jag aldrig ner och då blir det inte mycket till redigering på datorn. Vi sov i Kungälv inatt, hade en mycket fin kväll på Kvarnkullen där våra kära esteter spelade och sjöng så det stod härliga till, efter det satte vi oss uppe på Kvarnen och drack öl, och åt bokstavskex. Det var mycket mysigt och även då var Nikon med, fast som sagt. Längst ner i väskan, och där tänker jag inte börja gräva. 

Anywho; Efter ett par timmars tidsfördriv i skolan så åkte jag och Jessika in till stan igen, jag blir nerflörtad av en skäggig busschaufför och fick åka gratis! Vi hoppade av vid Kungsport och hämtade upp våra cyklar och bestämde oss för att cykla en stund, men vi rullade iväg hela vägen till Bellevue för att kika lite på stadsmissionen, väl där var vi slut och drev runt lite lojt bland kläderna, tills jag pep av förtjusning. Min scenutstyrsel för bröllopet är FULLÄNDAT! 45 kronor för den finaste sailor-skjorta/blus jag någonsin sett! Därför tänker jag inviga den ikväll på Andra Lång och dricka öl med Jessika och Sabotören! Fan fint. Men vår resa tog inte slut där, vi visste vad som väntade; en 2-3 km av ren och skär uppförsbacke till Kortedala, men fan att vi klarade det om än benen var som spagetthi och strupen skrek av bakfyllans muntorrhet och vätskebrist. Drack juice, pratade med min fina syster, rökte och gjorde en finurlig middag för två. Jag sminkade av mig och fick ett synnerligen makabert utseende och jag tyckte synd om människorna runt mig. Sen cyklade vi tillbaks till stan, med ett par drickapauser tack och lov.

Nu klappar vi takten till Kent, dricker kaffe, studsar runt lite halvnakna och gör oss redo för att få lite energi tillbaks. Crossianter har vi också! Tack för mig häj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0