Follow @hybrishoran

Jaja, det var jag! Utkastad som gud skapa mig. Men det stod ingenting om religion i polisrapporten. Det enda som hände var att mina fyra sista siffror blev mitt oturs nummer!


Idag har jag insett ett par saker. Sånt där som man gör ibland och ständigt förvånas över att det finns så många saker som aldrig går upp för en innan det är försent. Insett att jag inte har köpt skor eller något att över axlarna på balen, det är ungefär en vecka kvar till balen. Jag har insett att jag inte kan komma tillbaka till klassen, jag är en främling för dom nu. Folk jag lidit tillsammans med i tre år, som jag haft skoj med och framförallt haft någon slags - om än liten - sammanhållning med. Sådant gör mig ganska dyster, jag stod inte ut mer än en timme i skolan idag. Gjorde ett par halvhjärtade försök att laga min dator innan jag lämnade in den men efter ett rad misslyckande med obegripliga koder över hela datorskärmen lämnade jag in den och hoppades på att det inte kommer medföra några komplikationer. Någon enstaka gick fram och hälsade på mig och Jessika, något som var sjukt uppskattat trots min ilande migrän, andra höll sig på ett markant avstånd som om de inte visste hur de skulle reagera, men då vet man åtminstone vad som är bestående och inte, det är ju faktiskt bara två veckor kvar nu. 

Insåg också att min detox kommer få mig att må sjukt mycket bättre. Min fina storasyster ska gå på någon diet nu och jag hänger på henne den första veckan så att hon får någon som stöttar henne, och jag mår bättre redan efter två dagar. Tänk så mycket skräp man får i sig, sjukt enkelt koncept är det iallafall! En soppa gjord på vatten och en rad olika grönsaker, som man kan dricka hur mycket som helst helt kalorifri men desto vitaminrikare. Jag taggar verkligen för henne, hon är så sjukt duktig. 

Till något mer tragiskt, min bok som jag jobbar ihärdigt på i ett par veckor nu är kanske helt borta. Dokumenten jag börjar skriva i låste sig när skoldatorn kraschade så den kanske gått i stöpet. Jag hoppas på det bästa att dokumentet går att öppna i min egen dator, som just nu befinner sig på Korsvägen hos Jazz, det återstår att se. Jag vet inte hur stor orken är att ta upp projektet igen och börja om på nytt, men det finns en chans att det blir ännu bättre om jag börjar på ny vit duk så att säga.

Jag tänkte inte tjöta mer nu, direkt. Men jag tänker lite som, att jag borde lägga upp lite mer bilder här. Inget "outfit-trams" men ändå lite mer jordnära information så att säga. Snarare "Såhär ser jag ut idag, brinn i helvetet om du misstycker" och döda lite skitfilosofi och skriva mer vettig näringsrik information.  Ger nog blanka sjutton i vad ni säger om detta, ni kör vi alla egna racet och håller för öronen när det smäller. Hej!
Ryck upp mig, !
-å helst med rötterna! Ty dessa rötter skälver av kampvilja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0