Follow @hybrishoran

Frankly Mr. Shankly, this position I've held It pays my way and it corrodes my soul. Oh, I didn't realize that you wrote poetry, I didn't realize you wrote such bloody awful poetry, Shankly!


Vaknade upp med en obehaglig dundrande migrän. Klockslaget berättade 08.12 , hade fortfarande chans att komma i tid till skolan men då uppmanade magen om att något ville uppe, jag rusade upp på fötterna och sprang iväg och kräktes och skrek, samtidigt. Det var något nytt, mitt huvud bultade så intensivt att jag inte kunde göra annat än att skrika och spy, sen kröp jag ner med svag kropp i sängen och kunde inte röra på mig. Runt tio fick jag ett samtal och flertalet sms därefter , dags att ta tag i sitt liv kanske tänkte jag och öppnade min fina lilla träburk och tryckte i mig ett par tramadol och citodon och nu mår jag lite bättre, men känner mig för funky för att umgås med folk. Dock så ska jag möta upp Jessika i stan snart, och Erica vafan? Henne vill jag träffa, vart tog du vägen igår!

Igår var glittrande, idag ska jag bara få i mig koppen med kaffe som jag längtat efter och sedan klä mig i något som jag inte dör av värme i (som igår) och cykla runt runt runt, precis som mitt huvud. Ringa Erica också, fan vad jag har att stå i ! 

och NEWSBREAK: Det finns MAT här! wow, helt otroligt. Men intet ska jag lyckas få i mig pga min jävla migrän, bummer! Sen vill jag berätta att jag har en stor crush på The Smiths för tillfället, vem har inte det emellanåt? Fint som snus.

Ett skepp kommer lastat med favoritbilderna från igår, glitter! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0