Follow @hybrishoran

Spara dina tårar till nästa krig, älska dig själv med en handfull arsenik.


Finns ingen större chipsnjutare än denna mannen, ett plus i kanten är ju även att han är lite lik Andy Warhol i fejset på bilden också, posen är tillägnad Emma som står och petar på laxen som lämnats åt sitt öde på engångsgrillen, han vill liksom bara ha henne! Tyckte bilden kändes passande en dag som denna, tänkte på Frankrike och ville ladda upp en jävel på Jessika men henne får ni se och höra talas om alldeles för mycket på denna inskränkta blogg! Så den här mannen följer också med till baguetternas land och rike, har tagit mig fan på att vi ska göra en take away-show där, så nu vet ni det mina kära frankie-kompanjoner!



OCH; med ära och respekt! Detta är en lika stor katastrof som att Jesus skulle vakna upp med en vagina en morgon och bli utfryst av sin far och alla sina änglapolare, han skulle trilla ner genom molnen och ner på jorden och gå runt bland alla världens feminister och vara fruktansvärt miserabel! Huvudsakligen gör det ändå inte så mycket, tycker om min klass, dom är söta men jag är en musikfascist och påtal om vår allsmäktige härskare när jag ändå pratar utan punkt och om helt oväsentliga saker så kommer tre kortväxta filurer hit snart, kände sig inbjudna till casa de poco loco, och Frankrike närmar sig! Min nästa pojkvän ska heta Frankie, har jag bestämt. Eller om jag bara köper en katt och döper honom till Frankie, vore ju jävligt mycket enklare. Pussas och sånt, killbaciller ju! :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0