Follow @hybrishoran

Så länge någon tjänar pengar på jordens undergång är den inte särskilt nära. (Bob Hund)


Eftersom ni är så jävla sugiga på att kommentera så ger jag er världens bildbomb över min fina helg! You crying basterds! Mina två allra bästa vänner kom och lyfte upp mig igår, räddade mitt skinn och bjöd på cigaretter och jag bjöd på dålig film. Jag undrar just när det är min tur att vara grym!

Ska berätta om min födelsedag, men inte ikväll. Nu ska jag bättra på cancern och sedan hopp i sänga' vet ni. Min skoldator har kraschat så nej jag tänker inte nyttja denna natten till att ta farväl med tårar och serpentiner, men alla andra verkar ha fullt upp med detta.  Tjejen längst upp med dödsröd arbetsjacka och fåniga glasögon (ingen anings vems brillorna är, just for the record.) vill ni ha hennes nummer så kan vi ta det backstage, om inte annat är bilderna med all säkerhet bra runkmaterial för små p12:or som aldrig kommer närmre det kvinnliga släktet än deras kära mödrar. (Jessika du kommer bli så arg, men du vet ju att jag är den som är den och inte alls som den jag borde i titeln som Best Man i det liv vi lever, kommer ändå alltid stå vid din sida och vara det där hemska surret i örat som får dig att gå till läkaren stup i kvarten)

Något annat fruktansvärt irrelevant är att jag ska till lasarettet den första Juni och sitta fast i massa sladdar, jag välkomnar ännu en gång alla som jag inte hatar eller bara stör mig på (det vill säga ett ytterst få människor som får komma men det vore överdödat att göra ett event på facebook, missförstå mig rätt!) men känner ni er charmiga och snälla och trevliga men inte FÖR trevliga, så vet ni om att ni är välkomna. Ni får vara tjuriga också. Hoppas jag förvirrat er tillräcklig, imorgon börjar min nya kost-grej förövrigt, så nu vet ni det! Hettar ni över nu utav information så hänvisar jag er till den som ligger bakom detta som får mig att babbla hysteriskt. Efternamnet rimmar på piggelin, förnamnet kunde varit Knarkus.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh vad fint.

2011-05-24 @ 09:26:23
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0