Follow @hybrishoran

One may think we're alright, but we need pills to sleep at night, we need lies to make it through the day, we're not ok. (The Perishers)



Jag var med Joachim häromdagen också. Vi tog en promenad, fick en filmrulle till kameran och så experimenterade vi lite, satte oss under ett skjul där han tände sin älskade pipa. Vilken sysselsättning!  Han knäppte iallafall den här bilden och jag undrar just om det var kylan som fick mina fingrar att se ut som tio stycken svullna prinskorvar, men det är fan inte okej vilket fall. 

Nu ska vi röra oss mot Kungälv för att repa. Men innan det kände jag mig bara tvungen att berätta vad som hände igår! Jag och Jessika var på andra lång med hungriga magar, öl blev det och pizza på det! När vi skulle hem trillade vi istället in på 9:an Ölhall där en skön trubadur spelade blues/beatboxing-ish och jag ville nästan gråta så bra var han! Andy Balcon hette han, efter en handskakning och lite småprat på uteserveringen "add me on facebook!" sa han och hans ögon de tindrade. Vill ni lyssna in hans musik så gör det HÄR. Förutom det har jag varit mycket upptagen, och bilder kommer (som jag alltid lovar) och kärlek till er som fortfarande hänger kvar, ser ni mig på stan sedan så lovar jag att ge er en puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0