Follow @hybrishoran

Livet genom en telefon kanske låter kanske paradoxalt med tanke på vanligheten. Men vad vore jag utan en skruttig sak med bländande fart!


Jag har känt en påtaglig bloggtorka hela dagen. För vem, i hela världen kan toppa föregående inlägg ? Den som kan det; räck upp handen och spy ut det på mig! Jag blev så rörd. Jag grät som en idiot och skrattade, samtidigt! Tänkte iallafall göra ett ärligt försök att skriva någonting här utan att sänka min standard och låta föregående inlägg förbli en förgyllelse av den annars måttligt långrandiga blogg! Allt jag skjussar ut i bloggosfären kommer försummas med alla tusentals skitbloggar, cpgrymma bloggar, medelmåttiga bloggar, renodlade modebloggar och självfallet bloggarna som faller under samma kategori som min; skrivarbloggar. Där man skriver och skriver men inte vet varför och inte ens orkar hoppas att någon stackare trillar in här och läser mitt i sin misär och stannar upp i tugget rostad bröd man har i käften (jag äter ofta rostat bröd när jag bloggar nu vet ni det ja) och läser ord som "fan", "jävlar" , "Jessika" och "Sejdeln" (det sista är ju nästan sorgligt!) där någonstans torkar munnen ut helt plötsligt och man måste fukta strupen med lite göttig apelsinjuice och någonstans på slutet inser man vilken stor vikt sarkasmen har i hela texten och man andas lätt ut och fortsätter mumsa på sitt enkla rostade bröd med apelsinjuice.

MEN; Idag, med hjälp utav lite bilder från min kära telefon (som ni läste i rubriken med ett kasst rim på det, mm ja) ska jag redovisa min simpla dag, (inklusive ett par väl valda ord som förmodligen kommer förfalla precis som denna bloggen, i sig.) kommer jag göra mitt yttersta till att fixa ett någorlunda, propert, såkallat inlägg. Tycker inlägg låter som något man har i skor, vilket delvis är sant. Men låt oss säga att jag ska försöka kasta in ett propert stycke ord med bilder som demonstrativt lägger vikt på ämnet, som ännu ej är påkommet.. Let's spin that shit.


Idag blev jag höjdrädd påväg hem idag, i vårt trekantiga höghus.

Men jag gillade mina skor, och mitt fynd för en ynka tjugolapp. My new smoking homie!

Och denna skönhet som skall bäras imorgon och det med stolthet. Femtio fucking spänn, känn på dänn!

Tata! Nu blev ni allt snopna. Ingen novell denhär gången, den uppstod ju i prologen, tänkte ju jag änna. Dug eller sug säger jag bara.

(Imorgon ska jag dessutom kanske köpa den sexigaste LP-spelaren i världen hejdå!)

Kommentarer
Postat av: Skywalker.

puss

2011-05-20 @ 22:08:12
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0