Follow @hybrishoran

Don't turn away, you'll create sorrow.




Första "inspelningen" fixad, på min stackars iphone, notera att jag sjunger fel och skrattar emellanåt. Vi satt på en brygga så akustiken är mysig, men jag får be om ursäkt. Här är min röst iallafall! Och Palle på gitarr. Ge oss gärna kritik! Vi måste vara i topptrim (plus Jessika som inte medverkar på just inspelningen) till bröllopet!

Detta är även Mickes vaggvisa, han skriker från sovrummet "Späla dän igän såh få ja hröa".

..Nämnde jag att han hade druckit? Inte sådär som män gör på afterwork efter ett par timmars jobb, mer typ att han kommer hem och säger inte ett ljud, jag ropar hej och jag hör något mumlande och sedan en duns då han somnar på hallgolvet. Efter många om och men fick jag upp honom på fötterna men då skulle han minsann röka, efter en ganska oskön monolog fick jag släckt hans cigarett och burit in honom i sovrummet och hämtat ett glas vatten åt honom. Nu sjunger han där inne så det står härliga till och jag fnissar lite för mig själv. 

I övrigt har dagen varit lite upp och ner, inget nämnvärt helt enkelt. Mycket skratt men mest tårar. Hatar när det händer? Jag ska ge upp det där med kärlek ett tag. Fast jag älskar er, förstås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart vackert !!! <3

2011-05-17 @ 23:04:41
Postat av: Danni.

vad är det för låt gullet? dylan, eller hur? ♥

2011-05-27 @ 01:16:41
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0