Follow @hybrishoran

Det ligger en fuling i min soffa invirad i en filt, jag trodde det var Hairy Potter men det var visst min bästa vän med ett trassel på huvudet utan dess like!

(ingen jävla weheartit, vill man göra något pretto så gör man det fan själv! :@)

Fick sjuka cravings för att se Amelie From Montmartre, och åh vad vi ska dit när vi åker till Frankrike! Ska tvinga kvällens sällskap att se den med mig, annars blir det slagsmål! Och för er, när bloggtorkan inte beror på fantasibrist utan snarare överskott på diverse alkoholintag ända sedan i måndags, men sjukligt mycket bilder så får ni se på vackra Amelie sålänge.


Förövrigt så kom jag och Jesika hem sent nattetid efter en snabb kiss i runstavsgatans blomstrande buskar till en sömnig micke och vi somnade efter varsin behövlig dusch. När vi vaknade tog vi bottenskrapet ur kylskåpet och gjorde en nästan skaplig frukost.  Idag mår vi som vi förtjänar, men det finns alltid kaffe och cigaretter (that's not a very healthy lunch, is it ?) och jag flyr till Ön idag, hörde att en norsk fyller år snart, en syster tillochmed. Ett år och en dag innan mig, detta gör enligt henne väldigt stor skillnad på oss, jag kan ju låtsas att jag går med på det, bara för att jag också fyller år snart. Nu ska jag packa, och be Jessika slava lite för mig. (Ni som inte sett Amelie förut, fjärde bildlänken åt vänster, imbd! Ladda ner den vetja, jag är en pirat!)

Kommentarer
Postat av: i don't care if it hurts.

mathi, du är bra.

2011-05-16 @ 16:02:11
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0