Follow @hybrishoran

'Cause, you know some day, man you gotta stand up straight unless you're gonna fall then you're gone to die. (Coney Island Baby)


Insåg att jag ser ut som ett lik utan smink, inget vacker utan spackel där inte.
Insåg att jag ska in till stan om ett par timmar, fika på Café Vanilj.
Insåg att min cykel står på drottningtorget och känner sig ensam.
Insåg att ett rum inte städar sig själv, även om man tycker det borde göra det ibland.
Insåg att det är helt meningslöst att gå till skolan när man inte kommer få något bidrag längre.

Insåg att kuddar är mjuka och fluffiga för att kännas bra mot våta kinder och samla alla salta tårar inuti, kanske är det långsökt. Men jag insåg också att kärlek är för dom, dom som har tur och jag har tur men det är inte min tur, nu. Vill nog helst utav allt inte att detta ska bli en neråtsång, samtidigt som att det är inte Be-bop-a-lula hela jävla dan, idag. Om bara om min älskade väntar så kan jag hålla huvudet över ytan. Insåg att Thåström är bra för regniga dagar, och han tar orden och sången ur munnen på mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0