Follow @hybrishoran

And the ground shook and rumbled me, Rippled miles around. It all shook with terror and I'm not making a sound. Should we stumble Should we loose our ways?


Hittade bilder från Januari förra året. Jag ser ut att må så bra, jag var nog ganska söt då också. Sen blev jag ful, hatar när det händer?

Har haft en skön dag! Träffade Adrian och jag har aldrig varit med om maken till mer förvirrad och hysterisk fika, någonsin. Men det var mycket givande och jag cyklade ner mot kungsport och mötte upp ett par pojkar som skulle till de klibbiga fingrarnas bar, jag nekade mycket vänligt till inbjudan och cyklade hem till Jessika där det blev mycket prat och mycket sådant, har saknat henne och hennes hals har tydligen fått för sig att froda en massa bakterier så hon kände inte för att komma till skolan imorgon, vad gör jag ? hjälp. Imorgon blir det Åstol iallafall, jobba och tjäna ihop uppehälle i Frankrike, sova och inreda och pyssla, och allt sådant man gör när man är fast på en ö, i sin ensamhet. Ska göra ett fint projekt med Jessika också, vad blir en hemlighet tills vidare, men det kommer bli fint! Fint som snus.

Kommentarer
Postat av: mel c

Du är söt nu

2011-05-06 @ 11:45:55
URL: http://comewithmetohelsinki.blogspot.com
Postat av: Skywalker.

du var söt då och du är söt nu- ♥

2011-05-08 @ 02:00:08
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0