Follow @hybrishoran

There was music in the cafe's at night and revolution in the air!




Jag tror detta inlägget tillägnas flera dagar, pga mina inaktiva tendenser. I Söndags tränade jag trosorna av mig, var en aktiv hurtbulle med kurrande mage. Hur som helst gick jag längre än många i mitt pensionärstillstånd borde göra, men kvällen slutade ändå helt okej; hos Majja med vin, piercingkanyler, blod och musik! Vaknade upp i ett mindre glamouröst tillstånd och kröp hem och somnade om. Någonstans mellan dröm och verklighet beslutade jag och Erica oss för att dra en kaffe. Hade jag inte gjort det hade jag nog fortfarande legat kvar i sängen så tur var väl det. Jättetrevligt var det iallafall! På väg därifrån gick jag ner mot Valand men hann inte längre än till Kungsport där jag föll ihop som en sopa. Satte mig på en soptunna och smsade Jessika och därefter möttes vi halvägs in på kungsgatan om jag inte minns fel. Fick i mig sushi och en hel del vin. Måndag! Jag måste sluta dricka på vardagarna. Och efter att ha druckit mer än halva Frankrike så kröp vi sakta hemåt, nöjda och belåtna. Kände mig rockig i en uråldrig metallica-tröja under jeansskjortan men det kan inte hjälpas. Rött läppstift och att pilla Poseidon på penisen, lägga sig på avenyn och titta på stjärnorna, vad mer kan tänkas behövas en måndagskväll ? 

Bilderna behöver ingen förklaring. Solsken och bra sällskap är allt man behöver, oavsett veckodag.

Kommentarer
Postat av: Tpozrjvloxxolvjrzopt

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-04-28 @ 11:48:16
URL: http://tpozrjvloxxolvjrzopt.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0