Follow @hybrishoran

En skylt misshandlade min panna, men det var vår i luften och stöldgods så långt ögat kunde nå!





Detta är vad min dag bestått utav. Från början till slut, nästan. Vaknade med en fin utsikt och en sjuk och ynklig storasyster, det var egentligen meningen att vi skulle på en kulturell runda i vackra Göteborg med en rivstart på spårvagnen för att titta på människor, naturhistoriska museet för att vara svåra och så sedan shoppa second hand! Men stackarn låg kvar i sängen och hostade ynkligt och febern bara yrade om henne. Så Jessika gav ifrån sig ett bootycall och jag kom på sekunden. Fast nej, vi drog till Bellevue och mötte upp en strålande vacker Elli på Ebbe's och sedan gick vi in på marknaden, där shoppade vi trosorna av oss, alla tre hittade massa saker för mindre än en hundring! Pretty good måste jag säga. Självklart skulle vi ställa oss bredvid en liten skylt och tända varsin cigarett i vårsolen, men det borde vi inte gjort för rätt som det var råkade jag dänga huvudet rätt in i skylten! Nu har jag ett rart litet jack i pannan och ser ut som en riktig hobby-idiot! Sedan mötte jag upp en tossig Andreas och vi stack till Haga drack kaffe på husaren, ett av det mysigaste fiket i Göteborg om ni frågar mig. Kikade i affärer gjorde vi också men det mesta var stängt. Sen promenerade vi längs älven och jag fick slåss, jättemycket! Skitbra terapi om ni frågar mig. 

Nu har jag slagit mig ner i sängen med en kopp te och ska pyssla om min fina syster, och efter det ska jag hoppa ner i plurret med bubblor och hela köret, fattas fan bara ett glas vin. Avada Kedavra My Life!

:*

Hoppas ni andra (utan att låta allt för klyschplyschig) har haft det lika jävla bra som jag! Vår är fan plåster på hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0