Follow @hybrishoran

This planet looks so cute but it's cold.


Nu säljer jag mina förbaskade (men dock så vackra) Dr. Martens. Vi har haft en hemsk tid ihop, du har endast livnärt dig på att förstöra mina hälar hur mycket jag än balsamerat, vårdat och masserat dem. Hälarna överlever, men idag hade jag så ont att Annika hämtade mig utanför skolan haha! Stackarn, men det kunde inte hjälpas. En fin filur! Om jag ändå fick språkat ihop mig med Mel lite så vi kunde dra till Majja och pierca oss snart, jag är jättesugen! 

Hur som helst hittade jag bilder från förra vintern och vill bara dela med mig utav dem. Jag, Olivia & Isak var på promenad och det var gråare än grått och snö på marken, ibland är det bra att titta tillbaka så, på så vis känner man hur våren närmar sig. (Clickable motherfuckers!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0