Follow @hybrishoran

Skar mig i fingret på en papperskant, sen sjöng jag lite falskt jag lovar det är sant.


Satsar på morgondagen. "Bara vinsterna räknas, resten är lärdom" Var det någon kort, underbar, skånsk man som sa. Timbuk såkart. Har inget att säga, desto mindre vet jag. Vi var på Sejdeln och drack och jag fick tre ragg varav en var afrikan med fin amerikansk accent och två lesbiska flickor. Vackert. Tror jag. 

Skolan känns avlägsen, liksom jag. 14.30 måste jag visa framfötterna igen, tror jag. Trött på forsande blod ur min strupe, trött på att inte kunna umgås med folk, som folk. Musik för folk som inte kan bete sig som folk stämmer nog bra in på mig just nu, därför får ni lite mer Bob Hund av mig. 

Gick ut och rökte, grät i en främlings famn. Det är nog det konstigaste som komma att hända idag. Men det är bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag bjuda dig på picknick någon dag?

2011-03-15 @ 12:45:10
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0