Follow @hybrishoran

min kudde luktar blod, mina lakan luktar mord!

Händelserik dag, må jag säga. Vet inte riktigt hur man ska förklara den, men jag känner mig för första gången på väldigt länge en aning hel. Fast man kan ju inte vara lite hel. Antingen är man hel eller halv. Eller tom. Jag är nästan hel, typ! Min överblicksfront visar skarpt att det är dags att ta sig i kragen lite och utmana sina stackars muskler för lite helkropps-arbete på städfronten, golvet är täckt av kläder och luften är fullt av ångest, byrån är full av smink och smycken och sängen är full utav kropp. Här har jag legat sen jag kom hem, i princip. Blev inget godis, inget sushi heller för delen. Bara en skön promenad med det timida hundskrället! Han är nog något utav det fulsötaste jag sett, snarkar som en gris och det finns det bevis på:

Händelserik dag, må jag säga. Vet inte riktigt hur man ska förklara den, men jag känner mig för första gången på väldigt länge en aning hel. Fast man kan ju inte vara lite hel. Antingen är man hel eller halv. Eller tom. Jag är nästan hel, typ! Min överblicksfront visar skarpt att det är dags att ta sig i kragen lite och utmana sina stackars muskler för lite helkropps-arbete på städfronten, golvet är täckt av kläder och luften är fullt av ångest, byrån är full av smink och smycken och sängen är full utav kropp.

Här har jag legat sen jag kom hem, i princip. Blev inget godis, inget sushi heller för delen. Bara en skön promenad med det timida hundskrället! Han är nog något utav det fulsötaste jag sett, snarkar som en gris och det finns det bevis på HÄR. Har hunnit med ett stycke telefon med Robert iallafall, och småpratat med mina viktiga medresenärer i denna ljuva men dock emellanåt så bittra resa Livet. Kan säga att jag känner mig väl säkrad nu för tiden, bältad med de mest underbara människorna bredvid mig om man nu får vara så metaforisk att se Livet som en resa med rätt passagere och chauffören borde ju vara drivkraften, och det måste väl ta mig sjutton vara vi alla tillsammans.

Och om jag får vara så överambitiös kan jag ju passa på att länka min och jessikas gemensamma blogg som endast innehåller videomaterial till en hel film om bögerier plus en liten mängd text som trillar in då och då. kabullshit har ni där och där har ni oss! Imorgon ska jag och Jessika dra lite rå fisk över oss i sushi-form och plugga ihjäl oss för att sedan förtjäna lite alkohol med våra kära vänner från kungälvshållet. Fan fint!

Måste sluta svära, det är inte bra för hälsan.
Mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0