Follow @hybrishoran

Ca Plane Pour Moi, igen.


Min katt ligger (död) på sängen.
Den svalde sin tunga när den drack min whisky
När de gäller mig så
sov jag dåligt och mår skit
tvingades sova i rännstenen
där jag fick ett anfall
Min katt ligger (död) på sängen.
Den svalde sin tunga när den drack min whisky
När de gäller mig så
sov jag dåligt och mår skit
tvingades sova i rännstenen
där jag fick ett anfall.


Den alternativa översättningen iallafall. Men hur jag mår, det kan inte en enda kotte förstå, ännu mindre jag. Ska krypa ner under täcket och vara arg på mina manodepressiva tendenser. Snöflingorna utanför pinar fönstret, jag pinas av mig själv, kravlandes längst ner på botten.

Kommentarer
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

jag vill krama dig.

2011-03-27 @ 22:44:42
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: M

älskarälskarälskar dig och saknar dig så jag snart gråter. jag borde vara hos dig nu

2011-03-28 @ 00:46:07
URL: http://soulsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0