Follow @hybrishoran

Man blir ödmjuk inför kraften i rörelsen, Om man tror på någonting som du gör.


Jessika, Maj little Polly (fniss), Emil, Emma, Palle & Elli. Tror jag fick med alla där va? Ville mest bara poängtera att jag har mycket vackra vänner. Det ökar inte direkt självförtroendet men fan vad bra dom är. Igår var bra. Det bjöds på en lustig sallad och sedan tomatsoppa. Glassen försummades in i dimman, det blir ju lätt så men en stor korg med choklad uppmärksammades istället. Emma&Palle trillade in lite senare men stupade desto fortare, jag tycker om dom. Jag tycker inte om mig själv just nu men jag tycker om Jessikas fina sms.

"Hej bästa vän!
Vill berätta att vi lever och mår bra båda två, ha inte dåligt samvete!
Polly sover som en prinsessa. Hoppas det känns lite bättre med lite
rugn och ro bara. Vi möts imorgon vid centralen?
Ta med brunch till skolan också! Puss <3"

Jag har skrivit i min fina tygklädda bok, ju fulare man skriver desto bättre. Jag måste få lov att vara ärlig där för annars fyller den ju ingen funktion . Men just nu är jag för tillfället relativt ordlös, så jag tror kudden får sköta resten. En natt till sömnen, en morgondag till Mathilda, det låter någorlunda rättvist. Nåväl, kör till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din kudde står nog ut med alla tårar. en superbra funktion. ♥

2011-02-23 @ 09:39:47
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0