Follow @hybrishoran

¿lo que hace cien años, cuando todo viene por ahí?


Snart kommer Jessika, snart ska jag ta ett bad, snart ska vi äta en mysig kvinnofrukost ute på balkongen. Snart går min söndagsångest över för detta kommer bli en bra söndag!

Nu ska jag göra kaffe, nu ska jag njuta av en grå morgon men med lite mindre snö än igår. Det är synd om markus idag för han har piercat genital, så skänk en tanke till smärtande könsorgan och skratta lite om ni vill! Det är lite synd om mig också idag för jag har fått runt 20 sms inatt efter jag tog min sömntablett, vilket gav en dålig biverkning.

..Men det gör inget, för jag vaknade iallafall på rätt sida utan att ha ont i mitt underliv som markus hahahhaahaha!

Love and rockets!

Kommentarer
Postat av: danni.

förlåt om jag råkade väcka dig eller sådär. puss♥

2011-02-06 @ 18:23:20
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0