Follow @hybrishoran

Det finns någon slags ständig kemi mellan Kristendom, getter och brittiska.


Kvittrande fåglar, nästan blå himmel och en trasig tändare. Det börjar arta sig! Undrar just när solen hade tänkt att köra sin manekäng och sprida lycka runt folket, och gud nåde solens alla strålar om den inte stannar fram till höstjäveln! :@@@ oj, måste lära mig att kontrollera mig lite bättre. Jag tycker det är ganska amusant att Jesus pratar brittiska i "Jesus of Nazareth" i melodin till getter som sjunger i bakgrunden, han ser lite påtänd ut också. Religionslektionen är i sitt sanna element med andra ord. Men ja ni hörde rätt, lektion! Lektion är ett lite svårhanterligt begrepp, men det är tydligen något man ska infinna sig på för att bli lärd och erfaren. Jag har större erfarenhet av att vara en dagdrivare, ja rent ut sagt en i eliten! Och med det vill jag bara säga att jag sitter på helspänn här och är redo att fara iväg som en raket hem och sova i hundra år. Det är jobbigt att vara heltidspluggis. Men nej, inte ska jag få fara hem än på ett par timmar. Har hyrt in en coach med spanskt påbrå, ingen mindre än Robert som ska hjälpa mig i sista minuten att få ett skapligt (eller över huvudtaget) betyg på spanskaprovet imorgon! Han anländer i cafeterian om några klockslag och då är det dags att leva sig in i spanjorernas lilla värld med betoningar, grammatik och mingelspanska. It's overwhelming, oh god. Hur som haver, om det är någon som lever på ett inackorderingsbidrag så välkomnar jag mer än gärna information om när den summa pengar trillar in på kontot, jag börjar bli otålig nu! 

Love, Mathilda.



Kommentarer
Postat av: danni.

mitt trillar in på kontot samma dag som studiebidraget, dvs sista vardagen i månaden. borde bli på måndag.

2011-02-22 @ 13:50:47
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Sara

Härlig bild, hihi.

Jag saknar dig med, du är en ängel sötnos <3

2011-02-22 @ 17:19:10
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: annette

hey you!

älskar din design. har du gjort den själv eller finns det nån sida man kan haffa upp den på??

2011-02-22 @ 19:10:33
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0