Follow @hybrishoran

jag hörde om nån som stal en bil...............



Det är så här det är att bo landet, skitigt och kossigt. Men jag såg ut såhär idag. Det hör ju inte till vardagen med "dagens outfit" här på bloggen men undantag sker emellanåt, så konservativ är jag då rakt inte. Så när homosexualiteten ändå frodar här på vindruvsknullare blågg punkt esse så kan jag berätta vart det hela härstammar.

Sjalen/scarfen är min mors, helst vill hon nog se mig död om jag lånar den mera, men det man inte vet har man inte ont utav.
Jeansjackan köpte jag så sent som igår för 70 spänn på Stadsmissionen, kap!
Klänningen är ingen mindre än Jessikas, vart hon fann den fina sak har jag inte en susning om.
Skärpet är också Jessikas, vi är ju trots allt inneboende med varandra och förblir så ett bra tag framöver.
Leggins från h&m skulle jag gissa på , dom har ett par år på nacken nu.
Skorna blev mina för 80 riksdaler, också second hand.
Väskan som ni fick se igår, som ni nu ser lite bättra kostade en hundralapp och det är förmodligen min finaste pryl just nu.
Glasögon från h&m, jessikas. 
Halsbandet hittade jag på marken, eller själva brickan då. Den har jag satt fast i ett gem som sitter i en kedja.
Ringen köpte min syster till mig på Indiska.

Det var inte så farligt faktiskt, utmanar mina rädslor och så vidare. Förutom kossor, gräs och skit är landet fullt utav kryp. Vi har röjt i pingisrummet ikväll (Vi som i Jessika, medan jag står på vippen till storböl och kliar mig frenetiskt och känner hur jag snart smälter ihop till en fläck på betonggolvet) som kryllade utav gråshuggor och annat äckelpäckel. Vi försöker partyfiera stället, men jag sätter inte min fot där på lördag om jag inte fått försäkrat för mig att alla kryp är förintade från jordens yta (iallafall där jag befinner mig).

Imorgon är en jobbig dag. Det är snart imorgon, och vi far in till staden och glömmer bort varför vi finns.  Inatt är en jobbig natt och det är lika bra att ta itu med den på en gång, godnatt mina frånvarande läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0