Follow @hybrishoran

Yeah, I'm tongue-tied and dizzy and i can't keep it to myself what good is it to sing helplessness blues?



Dagens dresscode: ridiculously goofy, som en liten flicka som ska gå till skolan helt själv för första gången!
Dagens tacksamhetpredikan: Lennon-brillor, Jessika, Annika som gav mig ett fint brev med ett pilgrims-smycke inuti!
Dagens tråkigheter: Jessika kommer inte hit och tröstar mig, då får man tycka synd om sig själv!
Dagens höjdpunkt: Musikalen!  Flitigare esteter får man leta efter, rös flera gånger.

Förutom det, sitter jag här. På mitt golv. Och har ont i rumpan. Poor thang! Fniss. Drack kaffe, fick ont i magen - igen. Åt yoghurt, fick mer ont i magen! Jag och Jazz promenerade till Eriksdal, Jessika hade köpt godis och glass och jag hade köpt cigaretter, systerligt! Det hinns med mycket tjat och gnat på den promenaden, vilket inte är så förfärligt ovanligt i mitt och Jessikas dekadenta förhållande. Förhållande, läskigt. Tacka vet jag män, trots att Jessika är så manlig som en så fysiskt kvinnlig kvinna kan bli! Nu byter jag ut kaffet mot te, och lägger en ansiktsmask tror jag minsann.

Stay black people! 
Mathilda.

Kommentarer
Postat av: melissa.

äääääälskar din blogg!

2011-04-16 @ 21:46:58
URL: http://crystalcastles.blogg.se/
Postat av: ¤

Mathi, vill du ses snart?

2011-04-29 @ 00:10:12
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0