Follow @hybrishoran

Who killed Davey Moore why an’ what’s the reason for?




Berövade Jessika ensamrätten på rubriken, men det kan inte hjälpas när hon planterade låten i mitt huvud, it's stuck! Har jag berättat vilken äcklig jävla kameraskräck jag har fått på senare dar ? När jag var fet ville jag jämt vara med på bild, jag var alltid den där glada tjockisen i hörnet när jag slängde mig mot kameran och flinade. Herregud. Och när jag var som tunnast var jag bara provocerande. Nu gömmer jag mig så fort jag ser att någon laddar kameran med mig som måltavla. Men här är bilder på mig från förra helgen när jag Jessika och Elli var på marknaden, jag tänkte bota min rädsla med tre självporträtt. Självklart var jag tvungen att slänga på en hel del krumelurer och färger av olika slag, men jag kände mig lite modig nu. Förövrigt så ser jag fett gettho ut i min hoodie, en färgklick helt enkelt! Vad som återstår nu är ett stort rum att städa, en promenad med hundskrället och ex antal timmar på bussjäveln bort från civilisationen. Vad som tröstar en aning är dock att min snygga syster kommer hem, och på Lördag är det sisters night out i Göteborg. Har inte träffat henne på år och dar nästan, nästan.

Förutom det så lånade jag tre böcker från biblioteket igår, och så gör mitt öra ont. Jag har ju inte visat er slaktincidenten hemma hos Majja, det var blod, kanyler och sprit! Resultatet får ni se när jag baxat kameran när jag väl tagit mig hem till The Isle Of Greif som den så fint kallas. Å-stol, Åhhhhh..stol. ÅSTÅL. åhh.. stål? Mmums. Inatt drömde jag att min gamla Engelskalärare Ingrid gav mig en tapperhetsmedalj i Engelsk litteratur (Jag är väl i såfall den enda som är tillräckligt tapper för att prata engelska trots att jag är språkligt invalid) Ingrid, som är bredaste skåningen (både kroppsligt och själsligt) älskade tydligen män som kan prata riktigt bred skånska, för när Markus traskade in i klassrummet och sa något obegripligt i mina öron men helt fullständigt begripligt i Ingrids så slet hon av medaljen som hon krönt mig med och gav den till Markus och gav honom en stor smaskig puss. Säga vad ni vill om drömmar, men enligt mig var det en mardröm. En bastant tant berövade mig stoltheten runt min hals och gav Mackan en fet kyss på munnen. Jag vaknade upp kallsvettig haha! Nog med struntprat, dags att utplåna dammråttorna och hänga upp kläderna på sin rätta plats. Inte på golvet dvs. 

Ciaoaoaoaoao.

Kommentarer
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

du är som en minipotter. ♥

2011-04-01 @ 17:43:46
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0