Follow @hybrishoran

While we're riding on our plane, well I have bought a special backpack, just to run away from shame.


News feed kommer här ja. Min dag har bestått utav lite mer än dessa tre pixelmassor, men något får jag ju bidra med. Tillexempel har jag gjort ett helschysst köp i form utav en cykel, den är asfet och bild kommer när jag får tillfälle. Men örhängena är nya, 20 kronor på stadsmissionen, plus ett par solbrillor (vågar inte räkna hur många jag har nu) plus diverse samtal med doktorer som förstår lika lite som mig. Jag är trött på att vara vara så bortdomnad om morgnarna pga en dålig natt att jag blir ej kontaktbar, och kräkas blod, jag är riktigt jävla trött på det. Vaknade upp med 7 missade samtal och betydligt fler sms, men tyvärr hann jag inte längre än att ta upp telefonen, för sedan släppte jag ner den i sängen igen och rusade in på toaletten. Fin morgon. Kanske inte.

Hur som helst kommer mästerkocken hit snart, hon ska väl laga något fancy till mig, jag gissar på Sojakorv och Pasta. Har jag tur hinner jag sova en stund innan Bukowski kommer, kryper ner under täcket en stund och hoppas på det bästa.

Har ni sett att det regnar förövrigt? Först blev jag ledsen, sen insåg jag att regnet bara vattnar blommorna. Efter regn kommer solsken, det vet väl varenda kotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0