Follow @hybrishoran

You're going to reap just what you sow.


Kommande dagar kommer bestå av lite ödesmättade livsutmaningar, jag ska simma runt Åstol. Det har jag bestämt själv, Alfred kommer vara redo med livbojen, bra kompis! Tänkte tvinga ner honom i en gummibåt och ro hela vägen med mig, bara för att kunna ha någon att småprata med samtidigt. Klarar jag detta så vågar jag tro på att jag äger lite muskler, och inte endast orken. Sedan ska jag till läkaren imorgon och kolla på balskor med min mor efter det, sedan boxerar hon iväg en cykel till Kungälv där jag ska cykla mig framåt tills jag hittar rätt. Ska ju förmodligen flytta till den hålan efter sommaren så man får ju låta lokalsinnet orientera sig fram lite.

Faktum är att jag, nattsuddaren och navelskådaren ska sitta fast i massa maskiner på el hospitalo nästa vecka, och jag välkomnar alla som jag inte hatar, att komma och hälsa på och är ni musikaliska kan ni får spela en snutt för mig också. Kan tänka mig att jag kommer bli ganska uttråkad, och snuskigt steril och komma att lukta sjukhus för resten av mitt korta liv. 

Bejakar min såkallade femenina sida och bakar en äppelpaj till mamma. Hör ni ett dovt knall från västkusten och något vagt svart rykande från fjärran så är det förmodligen jag som ödelagt hela jävla ön. Eftersom jag glömde skoldatorn i staden så letade jag upp min gamla dator där det finns massa gamla bilder, som jag tänker bjuda på!


Jessika och jag blev flyktbenägna, struntade i vaggvisan och rymde till Barcelona.

Jag drack alldeles för mycket vin i somras, exempelvis här på bilden i Skåne på ett tak.

Blev inlagd på sjukhuset ett par dagar, fick ett störtskönt ärr på magen och en massa droger, utskriven igen med uppmaningen "Håll dig undan från solen i ett par månader" Jag kom hem och la mig och solade med Emanuela.*

Jag hängde med en neandertalare ett tag, det visade sig längre fram skapa otrevliga konsekvenser. Som ni ser är hon inte särskilt charmig heller för den delen. (Om Lina eller någon av hennes inkompetenta följeslagare läser detta kan ni trösta er med att ärlighet varar längst, publicerat eller endast lite elakare tankar med vulgära svordomar inkluderat inom mig!)
Jag hängde mycket Joachim, klädde honom till PJ och vi skapade ett par hemmagjorda Evisu-jeans, för att hylla hans dåvarande bostadsort. Fan fint!
Jag var liten, runt 16 bast och tyckte det var astufft att skriva en låttext på alla bilder jag tog. på mig själv. i en spegel.
Sen knarkade jag. Jättemycket. På min läkares befallning.

Sista bilden är från när jag tatuerade mig, och var väldigt ledsen och saknade D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0