Follow @hybrishoran

Cradle me, I'll cradle you.



Nytt och fräscht från Mathildas telefon. Tänkte vifta med livsflaggan lite innan jag faller i berusat sömnläge. Blev uppfiskad av vackra Erica för en kväll på Andra Lång. Hon söp mig under bordet och det är mycket förståerligt då min mage är tom på mat sen alldeles för långt tillbaks. Hur som helst hamnade vi på Sejdeln med ett sällskap, namnen blir svårt, jag är så formell när jag är full förstår ni så jag vill ändå göra ett försök! Mannen på bilden längst ner är Hugo, sedan kom Ericas vän Sara och den siste hette något som jag uppfattade"Sir Gay" Men jag tvivlar på att det stavas så. Sergej kanske, vem vet. Hur som helst har jag haft en fin kväll, men efter 2 kannor med öl, följde en hemskt uppmanande spya som ville hoppa upp redan på spårvagnen men landade bakom en busskur på min hållplats. Då knackade en vänlig själ på min axel och sa "Vill du ha hjälp med någonting hjärtat?" Jag svarade finurligt att "Dina ögon är jättebruna, precis som Markus och det gör mig lite ledsen" Han undrade lite vem jag pratade om men det fick han aldrig svar på. Så bar han mig upp för Runstavsgatan där jag lipade mot hans axel och småpratade om vädret. Jag kom hem och körde en helkroppsrengöring och ner i sängen.

Jag sa till Melinda idag att jag skulle till stan för rehabilitering från helvetesön , om det betyder alkohol så lyckades jag iallafall. Och påtal om det, så träffade jag Joachim en snabbis efter jag vinkade av Fredrika vid tågen. Han erkände sig själv som nykterist sen en vecka tillbaks, och vi tänkte avnjuta en glass i solen men istället blev det bara sol på en gräsmatta, och sedan upp mot kungshöjd för att vara bittra. Tror vi satt där i evigheter och pratade om bittra saker, bara. Och ponnysar. 

Bilder från min vecka på Åstol är på gång, behöver bara samla lite krafter. Men imorgon far jag till Kungälv för lite film och trevligheter så då lär det inte bli av. Men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0