Follow @hybrishoran

Oh sister am I not a brother to you?


Som ni säkerligen lade märke till så regnade det igår. Inte sådär gulligt duggregn, mer typ domedagsregn! Ändå var jag så dum (smart) att jag köpte ett billigt busskort denna månaden vilket gör att man får promenera en jävla bit till bussen, alltså till zonen där Göteborg börjar. Vi gick längs västra gatan och till vår förtjusning hittade vi en godisbutik där dom sålde godis (uppenbarligen!) i små söta burkar! Och hela himlen sprack upp och Jesus kikade fram och sa "Och gud sa att det var gott!!!" Kanske inte, men det kändes fan så! Så där gick vi traskandes i 30 min med en burk godis i handen och filosoferade och regnet droppade ner på oss, fan fint! Som ni vet är jag en jävel på att föreviga sådana stunder, och detta är inget undantag.


Lyckorus, kan inte sluta le när jag ser denhär bilden haha! ♥

Och när Jessika ändå pratade om att göra ett sentimentalt inlägg om mig osv, men bangade så tänkte jag att jag kan göra ett försök, är ju ändå alldeles för sentimental för mitt eget bästa.


Det här är jag; Mathilda. Och hon som ligger ovanpå mig (efter mycket tvång) är Jessika. Min bättre hälft. När denna bilden togs satt jag, Halvan (Jessika) och Palle på en inmurad gräsmatta utanför skolan. Jag tänkte, det är ju ändå sol, och jag behöver skratta lite. Så jag tryckte ner Jessika i gräset med foten och armarna och skrek "RULLA RUNT I GRÄSET" Hon skrek och kved och skrattade på samma gång, om jag inte minns fel så försökte jag lägga mig på henne också. Efter ex antal gräsfläckar tvingade jag ner henne i mitt knä så jag fick lite kärlek . Sensmoralen i detta sagolika scenario är att det som gör Jessika i princip bäst i världen, är att jag kan be henne plocka upp hundbajs på gatan och hon vägrar och nästan gråter, men gör det ändå. Eller trycker ner henne i gräset så hon får gräsfläckar, men hon tycker om mig ändå! Dessutom brukar hon oftast göra som jag säger åt henne, vilket alltid blir lika jävla roligt när hon snyftar och har sig ! Men den främsta anledningen till att hon är rekryterad som Mathilda Karlssons bästa kompis är för att hon läker, förlåter, och hjälper. Varenda jävla gång.

Fick en tår i ögat, belissimo!

Kommentarer
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

åhåå vill ha en sån burk, var i göteborg finner man den :(

2011-04-01 @ 18:29:41
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0