Follow @hybrishoran

Jag tittade upp och jag såg flygplanen, eller var det svalor?



This is my new homie! Plus mina smått trasiga converse. Jag älskar den, den ska målas om i rött snart though! Ville bara dela med mig lite utav min lycka, snart trycker min sömntablett ner mig i sömnens dvala, och det ska vi tacka gudarna för! 07.50-10.55 imorgon, det är vad min skoldag består utav, it's kind of ridicoulus. MEN, jag hörde att en utav esteterna fyller år imorgon och att det firas med pannkakor, vem kan motstå? Grattis Kristin för 18 fyllda (snart) Vill ni ha en bra låt att somna till inatt så har ni det, här.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

åhhh. fin cykel.

2011-04-06 @ 17:14:27
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0