Follow @hybrishoran

It's the ending of a play And soon begins another, Hear the leaves applaud the wind.


Måndag: Jobba, ringa kirurg (?) 
Tisdag: Psykolog, hem, jobba.
Onsdag: Ta ut p-stav, möte med kirurg. Fredrika kommer! (Melinda också, kanske?) 
Torsdag: Fredrika åker (fick en tår i ögat)
Fredag: Sjukhuset, möte med hjärt & hjärn-läkare, leg. mediciner.
Lördag: Jobba.
Söndag: Psykolog-telefonsamtal
Måndag: Provanställning på Rökeriet.
Tisdag: Jobba
Onsdag: Träffa Doktor Maria, få nya mediciner.

Skoja ba. Vill inte alls ha sällskap, jag ska ju ha hysteriskt roligt hela veckan.
(Jag vet att ironi har svårt att lysa igenom text, men det struntar jag fullständigt i. )

Har hunnit släppa en hel del tårar, målat en Bob Marley (till Jessika) skissat en Dylan (till Andreas, fast det vet han inte om) och är i full färd med att måla en Seth Cohen  (Till Johanna, som jag önskar jag umgicks lite oftare med. Överhuvudtaget tillochmed?) Men innan jag gör det ska jag gråta lite till, ute i solskenet som jag inte slipper undan. Fast ute i min trädgård, kommer inte in hah. 


säger typ, "fuck you", "dra åt helvete", "jag älskar er" och "juice är gott" fin blandning.

Kommentarer
Postat av: Daniella.

du ritar så fint. hör av dig om du vill ha sällskap innan/efter sjukan (: ♥

2011-04-18 @ 19:50:11
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: m

fuck you ett av världens mest användbara...!

på onsdag ses vi och den galna flickan. är det mest älskade och hatade cafét öppet mån tro?

2011-04-19 @ 13:52:22
URL: http://comewithmetohelsinki.blogspot.com/
Postat av: johanna

jag med! vi löser det med veggie-grillnigen SNART!

2011-04-19 @ 14:43:37
URL: http://johaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0