Follow @hybrishoran

I was following the pack all swallowed in their coats with scarves of red tied 'round their throats to keep their little heads from fallin' in the snow.



Dricker kaffe i köket. Sitter och tittar på bilderna från i helgen och har en hel del faktum faställda. Yoghurt med smak av persika & passionsfrukt är inte gott längre, vad som är gott är smaken utav färskpressad apelsinjuice som rinner ner i strupen. Vad som inte är så jättetrevligt är att bli väckt för att gå ut på promenad och sedan råkar tiden springa iväg utan mig och jag sitter fortfarande här oanständigt klädd med en kopp kaffe och rufsigt hår. Bilderna är iallafall fina, Jessika är snygg som vanligt. Ronja är mysig som vanligt, trots att hon snodde min nalle, Christine är bara snygg, men hennes strumpor med grismotiv är nog snäppet finare. 

Dags att gå till skolan, med ett bultande huvud och ett sting utav feber i kroppen. Jag tror jag känner mig sjukare än vad jag är också, vem känner inte så när min systers sambo har tjötat ett köttigt hål i huvudet på mig, babblandes om a-kassa och bedrägerier och annat strunt. Destination horisontal garderob; golvet. Plocka på sig något och måla upp ett leende. 

Peace, Mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0