Follow @hybrishoran

How many times must cannonballs fly, Before they're forever banned?

 



Dagens dresscode vore väl att ta i. Snarare gårdagens, och nu sitter jag på Åstol igen. Glömde datorn i Göteborg så jag känner mig tokigt handikappad. Vill inte heller träffa en läkare eller vara här. Ingen är kvar här, solen har precis gått ner och det finns inte två busiga pojkar i grannhuset, ingen söt melinda på andra sidan ön, ingen galen Fredrika i min säng och ingen Jessika en färja härifrån. Tror jag ska krypa ner under täcket, och blunda för resten av mitt liv. 

Igår träffade jag Joachim och Jessika, vi satt i gräset vid älven och pratade, åt glass och jag plockade blommor. Fick ett påskägg med godis utav Jessika, men det gick sönder i min väska så jag vågar inte ens kika ner i den, det är en katastrof. Jag har spenderat natten i Kungälv förresten. Av alla ställen, i ett gult radhus med en hårig kanin också. 
Nu ska jag skriva lite på min bok. Får skriva på papper tills jag får tag i datorn igen.

Ta hand om eeeeer, det gör inte jaag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0