Follow @hybrishoran

En salig blandning, jag sjunker jag sjunker!


Jazz och jag satte oss på marken och filosoferade.

Jag la mig på rygg, uppsnärjd i det blå.

Kom hem och upptäckte mina första fräknar.

Drev ut demoner från mitt huvud, ut i luften genom munnen. Mådde bättre. (hatade mina läppar)

Blängde på Micke som sa att jag röker för mycket.

Sen gick det ett par dagar utav alkohol och två bakfyllor, vaknade upp med Jazz.

Hon var grinig så jag bakade in henne i täcket tills hon såg ut som en tulpan och flodis var självfallet med på ett hörn.

Sedan har denna dagen varit fullspäckad med smaskigheter. Henriksergs takterass igår var clean, Saturn kan det där med att bjuda till! Fast vi frös som idioter ena stunden, sen in på dansgolvet bland galna BD-fans och svettade livet ur oss. Cyklade genom hela stan för att komma hem och det var skönt. Somnade tätt intill Jezzika och hon var sömnig och det var inte jag. Ska sluta dricka flera dagar i rad, men har ingenting emot att cykla lite idag med. Gårdagens sjukhusbesök gick åt hel-ve-te och med det vill jag bara säga att den lilla lilla tillit jag hade åt sveriges sjukvård är puts borta nu. Tur som man har ibland så fann Jessika mig i en rökkur på sjukhusområdet och kom alldeles precis i tid innan klockorna börjat gå bakåt, så att säga. 

En eloge till Markus som fortfarande orkar hänga kvar och lyfta upp mig när jag släpper salta bomber på världen och allt som älskar mig. Jag dränker varenda liten individ. En trofé till Jessika och Palle som orkar med mig (oftast) och är med mig och gör sådana här galna hyss:

fotograf: Christine, med orden "esteter osv"

Kommentarer
Postat av: Danni.

2011-04-10 @ 19:32:29
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0