Follow @hybrishoran

You tell me that it's evolution Well, you know We all want to change the world


"Mina underbara brudar med knallpulver i trosorna, ni är bäst! tack för att jag fick sova hos er!!! Love"
Detta sms trillande in strax efter tolv imorse när vi vinkat av fröken enström på korsvägen, fin tjej, fin tjej. 

Befinner mig just nu på Evas Paley som offer för baksmällan med en kaffe och ett glas vatten vid sidan om mig och mittemot sitter ännu ett offer också med kaffe och headache of doom. Igår drog vi fyra stycken tjejor till sejdeln för att ära det stora öltorn vi beställde, det gick ner som vanligt utan problem, drog vidare till haket för kareoke, dansade till vild-jazz och drog förskräckta därifrån. Vi kissade och fredrika fick oss fullständigt förstörda av skrattanfall hela kvällen, hon är helt galen den tjejen. Trodde aldrig jag skulle säga det, men nu längtar jag hem till ön som gud glömde, till min säng och min dusch, trots att det innebär en lång bussresa hem och en kort färjetur man helst velat slippa, men ack så skönt att komma hem till tryggheten, jobbigt att göra stan osäker liksom. sista helgen jag jobbar förövrigt, chirre ? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0