Follow @hybrishoran

save my soul, save my self



blir alltid lika förälskad i tracy chapman på hösten, mhhh.

skadar ju inte heller att jag fyndat jättemycket höstplagg helt gratis två trappor upp i casa de loco, el skäggo har skänkt mig massa mysiga skjortor! eller ja, skänkt och skänkt, hittade två stora säckar med som innehöll kläder mina föräldrar antingen inte vill ha längre eller plagg från forntiden (eller 50-talet som de kallar det) då de växte upp som de inte lyckas bära upp längre, som nu går i arv till nästa generation - MIG ! hittade också gamla kärleksbrev, skolkataloger från förr, gamla piano noter jag letat efter i tusen år, alla moln har nog en silverkant!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ååååh, jag vill också ha gamla kläder :(<3

älskar tracy chapman <3

2010-10-08 @ 10:21:55
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0