Follow @hybrishoran

en mögelsvamp på min egen frukostmacka


jag och nallefarfar är ensamna, jag är i behov av en vän och farfars ägare bor ju numera i norge så det är ju tur att vi har varandra åtminstone.

ringde melanie för första gången på evigheter.

- jag är bara en bubbla i asfalten, en mögelsvamp på min egen frukostmacka.
- vad babblar du om!
-  jag pluggar matte, jag läser inte ens matte?
- det är ju jättebra!
- hade inte de gamla grekerna något vettigare för sig än att lulla runt i badtofflor och skrika "Eureka!" ?
- men mathilda då, jag läser fortfarande matte och då var det ett jävla tag sen jag tog studenten.
-  det är det mest tragiska sen jag fick en utskällning av Anders Alander på mellanstadiet för att jag sa Schiessenhausen.
- hahahahahh, kan man inte ens  säga toalett på tyska utan att någon liten fascist tar illa upp!
- nä. vill du veta varför jag läser matte?
- berätta.
- när jag vaknade imorse kunde jag inte ens räkna ut hur många timmar jag hade sovit, jag fick helt enkelt fråga mamma.
- när somnade du igår?
- vet ju inte!!!!!

jag tror jag lägger ner bloggandet för ett tag, det finns så mycket viktiga grejer i livet, hitta botemedlet för aids, undvika cancer, bli miljonär, undvika att trilla ner i fler fallgropar, skrapa upp knäna och få ordning på mina näringsvärden, dränka mig i kläder, undvika dåliga umgängen (de flesta med andra ord) förbarma mig över min begynnande finne innan den bestämmer sig för att göra en sprakande entré. hoppas ni inte saknar mig allt för mycket! (smell the sarcasm cityboy)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är så fin så jag vet inte vad. nej du får inte lägga ner bloggandet <3

2010-10-14 @ 09:59:16
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0