Follow @hybrishoran

Skickar och får ett sista text, Farväl är för enkelt på SMS


Jag satt och svor över den dagen jag tillät mig att falla. För att det var så ytligt och fånigt och flyktigt och mänskligt och känslosamt och äkta och jobbigt att tycka om. Jag är rädd och är inte redo för att göra det. Alla förstår för ingen är någonsin redo att älska. Men hoppa ändå. Hoppa fast du kanske ramlar och stupar och bryter allt du har. Att stå kvar på kanten och bara glesa ner är inte ett liv för någon. Jag hoppade och ramlade och gjorde illa mig men jag faller fortfarande så jag vet inte alls hur man ska handskas med den jävla kärleken.


Jag satt och svärde över den dagen jag tillät mig att falla. För att det var så ytligt och fånigt och flyktigt och mänskligt och känslosamt och äkta och jobbigt att älska.
Jag är rädd och är inte redo för att älska. Alla förstår för ingen är någonsin redo att älska. Men hoppa ändå. Hoppa fast du kanske ramlar och stupar och bryter allt du har. Att stå kvar på kanten och bara glesa ner är inte ett liv för någon.
Jag hoppade och ramlade och gjorde illa mig men jag faller fortfarande så jag vet inte alls hur man ska handskas med den jävla kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0